czwartek, 21 sierpnia 2014

Nominacja do LBA! 2x

Ojej ;o
Czego ja nominowana? ;o
Ja tu talentu nie mam!
Katarina coś ściemnia xD
Dziękuję Jej za to ♥
Ale czego mnie?
Jest tyle innych blogerek z talentem! Ja talentu za grosz nie mam ;P
Chociaż za talent groszku bym nie oddała ;P
Kocham groszek ♥
To może od razu przejdźmy do pytań i tej całej reszty xD :D

~♠~

Info o LBA ^^
,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

PS: Skopiowane od Katariny, bo mi się szukać nie chciało, więc z góry przepraszam ;P

~♠~

Em... Link do bloga Katariny: http://love-story-of-leon-y-violetta.blogspot.no/

~♠~

Podziękowanie:
Bardzo dziękuję, za nominację.
Za wybranie mojego blogu z tak wielu na bloggerze ♥
Nie wierzę, że Katarina uważa moją pracę za "dobrze wykonaną"
 Ale ja tak nie sądzę...
Skoro zawiesiłam bloga, to znaczy, że źle wykonałam to pracę, za co was bardzo przepraszam.
Kochana Katarino...
Dziękuję, za wybranie mnie jedną z 12 blogerek ;*

~♠~

Pytania:

1. Jak masz naprawdę na imię?
To miał być sekret, no... ale jakoś wyszło, że gg, wszyscy pytają to... dum... dum...
Katarino, wiesz <:
Klaudia xD

2. Od jak dawna piszesz?
W sumie to od dawna. Zaczęłam pamiętam, że w tedy to była wiosna.
Z moją koleżanką założyliśmy bloga i nawet zaczęliśmy pisać prolog i tak się okazało, że nie umiemy się zgrać i go usunęłyśmy, to było ponad rok temu.
Potem zaczęłam sama Je pisać, nie obyło się bez ciągłego usuwania, potem zrobiła sobie dwu miesięczną przerwę i tak powstałam xD

 3. Jak zaczęła się Twoja historia z blogiem?
 Odpowiedz u góry ;3

4. Jak się czujesz gdy piszesz?
Em... Dziwnie, głowa mnie powoli boli, co mi pomaga, ale to tylko wtedy gdy nie mam weny, ale kiedy mam wenę to świetnie, przerzucam się do swojej krainy, jako ktoś inny i... przerzucam swoje wszystkie uczucia na rozdział i tak powstaję.

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Covery, pop, hip-hop, rock i piosenki smutne.

6. Jakie masz pasję?
Mam ich mało. Piłka nożna, czasem siatkówka, muzyka, blogger i to wszystko.

7.Jaką magiczną umiejętność chciałabyś osiągnąć?
Nie wiem, mam pełno pomysłów, ale potem przychodzą mi nowe i nie wiem. Pewnie stworzenie nowego świata, gdzie byłoby wszystko możliwe, byłoby wszystko inne i... po mojemu ;3

8. Co w sobie lubisz, a co chciałabyś zmienić?
Lubię w sobie mało rzeczy, generalnie to, że jestem silna jeżeli chodzi o uczucia. Umiem Je kryć w sobie, a w szkole się uśmiechnąć i udawać, że nic się nie stało.

9. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Muzyka, pasja, przyjaciele i rodzina, bez tego nigdzie nie zajdę ;3

10.  Co chcesz robić w przyszłości?
Gimnazjum to 8-9-10 a za cholerę nie wiem gdzie jest liceum,, a potem nwm czy trzeba ale na studia, więc naukę chyba skończę w 2023 xD bo biorąc pod uwagę teraz szóstą i siódmą to 2014/2015 - 2015/2016. 8 2015/2016. 9 2016/17. 10 2017/18. + studia (ale nie wiem czy chcę) mam teraz 12 lat to w 2018 (bez studiów) będę miała 19 lat.. Wait... Po co ja to piszę? xD  Nie jestem dobra z matmy i nie jestem pewna co do tego... Ale napiszcie na dole czy się zgadza xDD
Kiedy zacznę żyć? 
Muszę se znaleźć pracę gdzie nie potrzebuję doświadczenia... modelka, aktorka, striptizerka, prostytutka, klaun, fotomodelka, pisarka, śmieciarz, adwokat (tu wystarczy tylko przekonywać xD)
A jak nie to:
Będę żoną bogatego starucha, potem on mi wpiszę w testameńcie wszystko, potem go w tajemnicy zabiję i nie będę potrzebować pracy!
Ale ja go tak w tajemnicy, zakopie ciało, nóż wyrzucę, będę udawać "wdowę" a następnie wyjadę z kraju  :D

A ja się nie uda to zamieszkam u Teddy w piwnicy ;3
A tak na serio, to może zostanę aktorką, albo nie wiem, ale na 98 % pojadę do Argentyny.

11. Jakie masz marzenia?
Ugh... Nie mam marzeń, żyję na spontanie i nie mam żadnych planów, a marzeń też.. Wiem, dziwna jestem.

~♠~
Pytania od Julii z bloga: http://fran-leon-diego-story.blogspot.no/

1. Jakie jest twój ulubiony zespół?
Szczerze? Nie słucham zespołów, ale mogłabym się skłonić do 1D ;D

2.Ile czasu zajmuje Ci pisanie rozdziału?
Dwie godzinki, a jak nie mam weny to dwa dni ;P

3. Czytasz "Fun Club", "Bravo", "Bravo Girl" i te wszystkie inne? xd
Not ;D

4. Ulubiona bloggerka? :P
Cheryl, Katarina, Julson, Miyu, Teddy, Julson... Długo by wymieniać xD

5. Wolisz nosić spodnie czy spódnice? ^^
Wolę umrzeć niż ubrać spódniczkę do szkoły xD
SPODNIE GÓRĄ! <3 ♥♥♥♥

6. Masz przekute uszy? :D
Not, dziwne, c'nie?

7. Jaki jest najdłuższy wyraz jaki znasz? ;d
Stokolanoosoratofobia xD
Wymyślone przeze mnie xD
Lęk przed....
Waiiit...
Loading...
LOADING COMPLETE!
Przed wariatkami typu Libria ;D

8. Jaki jest najdłuższy wyraz jaki znasz? ;d
DO PIEKŁA Z NIMI!

9. Jakiego masz naturalny kolor włosów?
Ciemny brąz ;/
ŁAJ AJM NOT BLONT!?

10. Co sądzisz na temat hejterów?
Do piekła, będą idealnie pasować do kopiar ♥

11. Jaki był twój pierwszy nick na bloggerze? *O*
I tu jest problem...
Bloggera mam rok, a w tym czasie miałam przynajmiej dziesięć nicków xD
Powiedzmy, że Klaudia ;P

 ~♠~

Pytania: Jest ich 12 xD
-Jak masz na imię?
-Ile masz lat?
-Twoje hobby?
-Jakie masz marzenia?
-Jakie masz plany na przyszłość?
-Ulubiony serial/film?
-Ulubiona piosenka?
-Jak długo piszesz?
-Jak się zaczęła Twoja przygoda z bloggerem?
-Co lubisz w sobie?
-Czego nienawidzisz w sobie?
 PYTANIE OD CZAPY!: Lubisz grać w piłkę nożną? (tylko nielicznę dziewczyny w to grają ;>)

~♠~

Blogi które nominuję!
1. http://ludmila-ferro-story.blogspot.com/
2. http://leon-y-violetta-amor.blogspot.no/
3. http://close-your-feelings.blogspot.no/
4. http://niallssidy.blogspot.no/
5. http://odnienawisciedomilosci-leonetta.blogspot.com/
6. http://newstory-leonetta.blogspot.no/
Czytam za mało blogów!
Julio stwórzmy klub!

 ~♠~

 I to wszystko! <3
Więc nara ;*
Pozdrawiam ♥
Libria ♥

1 komentarz:

Chat~!~