środa, 13 sierpnia 2014

Prolog

Ten prolog dedykuję Katarinie i Cheryl, za to że mnie obserwują ♥
Kocham was ♥ 
Mam nadzieję, że jak przeczytacie ten prolog nie umrzecie bo jest okropny ;cc




Dziewczyna.
Problemy.
Miłość.
Narkotyki.
Gang.
Żyletka.


Jak się pozbyć złych wspomnień i po prostu żyć dalej.
Odłożyć narkotyki i się oddać życiu, być wolną jak ptak.
Zapomnieć o starych nawykach.
Wyrzuć żyletki i nigdy nie dotknąć ich.
Zakochać się na nowo.
Być szczęśliwą.
Jak to zrobić?

~~

Elise to szara myszka w szkole.
Nikt Jej nie chce.
Nie ma żadnych przyjaciół.
Nie wychodzi ze szkoły. Ale czemu Ona cierpi?
Bo ma okulary? Bo ma rude włosy?
Bo nie nosi mini i nie wypycha sobie stanika?
Idiotyzm.
Ona jest sobą i nie chce się zmieniać, nawet nie powinna.
Codziennie przemykała obok osób na korytarzu i nigdy nie podeszła do Nich.
Oni by Ją wyśmiali.
Znęcali by się nad Nią.

~-~

Wiedziała, że kiedyś się to zmieni i nie będzie już tą najgorszą.

~-~
I tak prezentuje się prolog.
Pisany godzinami bo robiłam to i tysiąc innych rzeczy ♥ 
Więc no... Mam nadzieję, że się podoba. 
I mam nadzieję, że to wszystko i paa ;*

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zajebiśtość zajebistości najlepszego zajebistego rozdziału napisanego przez zajebistą dziewczynę, której zazdroszczę tego zajebistego talentu, który otrzymała od Boga *~*
      Prolog zajebisty i czekam na więcej zajebistości z twojej zajebistej strony <3
      Przepraszam że tak krótko, ale mnie męczyłaś więc dodaję ten zajebisty komentarz pod tym zajebistym prologiem, który przekracza zajebistość wszystkich zajebistości i które jest po prostu adihfeiohiohio <3
      Już nie mogę się doczekać next'a ^^
      A więc ja pozdrawiam i kończę ten zajebisty komentarz, który przekracza swoją zajebistością wszystkie komentarze, które na tym zajebistym blogu się pojawią <3

      Zajebiście pozdrawiam,
      Zajebista Cheryl ♥

      Usuń
    2. Super witam duper xD Super dupnego lepszego komentarza nie czytałam xD
      Zajebistość ♥
      Skąd taki pomysł? O_o
      Bardzo dziękuję, że podzieliłaś się ze mną swoją fazą, bo widzę, że coś brałaś ♥
      Więc, no... Żegnam ♥
      Pozdrawiam ♥
      Libria ♥

      Usuń
  2. Witam Cię serdecznie :*
    Prolog przecudowny. Naprawdę.
    Nigdy nie myślałam ,ze takie małe może być takie piękne.
    Ale widać pomyliłam się .
    GENIALNE.
    Perfecto.
    Nic dodać nic ująć.
    kochana, zapraszam do mnie http://one-shot-violetta.blogspot.com/
    Zapraszam do komentowania
    Całuję,Stevie :*

    OdpowiedzUsuń

Chat~!~