środa, 13 sierpnia 2014

Sialala, nowy blog, sialala

Hej :D
To (znowu) mój nowy blog! xD
Chyba nawet 10 nowy xD
Ale chyba tego nie usunę...
Na tym mam już przyszykowane dwa rozdziały i prolog więc szykujcie się, że dzisiaj prolog i co dwa dni będę próbowała je dodawać, ale nie obiecuję bo za pięć dni mam szkołę ;/
TAK! ZA PIĘĆ DNI, NIE 1 WRZEŚNIA ;/
Brzydkie uroki Norwegii ;/
Blok is maj stori end aj hew wymyślić tat stori xD
Gud Inglish, Klaudia (i tutaj kciuk w góre) xD
Po co mi powitanie skoro nikt Go nie przeczyta? Hihi xD
Nie wiem co jeszce powiedzieć więc kończę!
Pozdrawiam ♥
Libria ♥

1 komentarz:

  1. Przeczytałam ja!
    Ha czyli się myliłaś i ktoś przeczytał! ;3
    W sumie coś mi zaczyna odwalać?
    Ale to chyba nie nowość xDDD
    No to pierwszego obserwatora masz <3
    I on czeka na prolog i rozdziały *o*
    Buziole Ci przesyła ;*
    Tak to ta:
    Katarina

    OdpowiedzUsuń

Chat~!~