niedziela, 17 sierpnia 2014

Przepraszam...

Więc tak... Chodzi o to, że zawieszam, ale czemu?
Przecież są wakacje!
Nie.
Ja mieszkam w Norwegii i jutro 18.08 idę do szkoły.
I chodzi o to, że nie wyrobię...
Przychodzę o 14, robię lekcję, czyli o 15, obiad, nauka Norweskiego, Włoskiego i będę musiała się uczyć.
Ogólnie, mam jeszcze bloga z Julcią, więc tam mnie znajdziecie.
Przepraszam was... Ale to już szósta klasa i chcę się trochę przyczynić do nauki bo ten rok szkolny wyszedł mi źle :/
Ogólnie będę pisała w wolnym czasie, ale przez dłuższy czas nie będę publikować ich, jak będę miała cała 4-5 rozdziałów to możliwe, że wrócę.
Więc przepraszam i mam nadzieję, że nie macie mi za złe.
Pozdrawiam ♥
Libria ♥

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu :**
    http://leonetta--love.blogspot.com/
    Gratuluję <3
    Pozdrawiam <3
    Miyu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. ;) Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu: http://fran-leon-diego-story.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award-4.html

    OdpowiedzUsuń

Chat~!~